پرسنل گوگل چه امکاناتی دراختیار دارند


پرسنل گوگل چه امکاناتی دراختیار دارند

کارمندان یک مجموعه اصلی ترین نقش موفقیت یک سازمان را ایفا می کنند. حال اگر کارمندان از محل و کاری که انجام می دهند رضایت داشته باشند به طور حتم آن مجموعه به موفقیت های بیشتری دست خواهد یافت.
در ادامه باهم نگاهی به شرایط کار پرسنل گوگل می اندازیم تا با امکانات این غول جستجو بیشتر آشنا شویم.
 

تغذیه

کارمندان گوگل از وعده های غذایی کامل مانند صبحانه، نهار و شام برای آنهایی که تا شب سر کار هستند برخورداند. همچنین در میان وعده ها می توانند از قهوه و آب میوه استفاده کنند.

همکاران

 

داشتن همکاران خوب هنگام کار یکی از عوامل ایجاد انگیزه است. البته پرسنل گوگل از باهوش ترین و روشن فکر ترین افرادی هستند که در هر کمپانی پیدا می شود.
یکی از کارمندان گوگل در این رابطه گفته است : در طول عمر خود هیچ وقت افرادی را که دارای صفحه ویکی پدیا باشند را ندیده ام.

ورود حیوانات خانگی

 

کارمندان اجازه دارند حیوانات خانگی خود را به محل کار ببرند. به گفته یکی از کارمندان، پس از انجام یک کار سنگین، قدم زدن با سگم در محیط شرکت باعث می شود انرژی بیشتری ذخیره کنم.

امکانات رفاهی

 

سلامتی کارمندان برای گوگل بسیار مهم است. طوری که وقتی یکی از کارمندان دچار جراحت در پای خود شده بود و پس از 5 ماه به کار خود بازگشت ، همکارانش به او کمک کردند و با روحیه دادن باعث تشویق وی برای بهبودی شدند.
 


بچه دار شدن

 

گوگل پا را فراتر از دیگر شرکت ها گذاشته و به پدران 6 هفته مرخصی و به مادران 18 هفته مرخصی با حقوق می دهد.
 


فوت

 

پس از فوت احتمالی هریک از کارمندان، گوگل تا 10 سال نیمی از حقوق او را به همسرش می دهد، کل سهام را منتقل و به ازای هر فرزند ماهانه 1000 دلار به همسرش می دهد.
 


کلاس های تناسب اندام

 

همانطور که گفتیم سلامت پرسنل برای گوگل بسیار مهم است و این باعث شده تا زمین ها و باشگاه های ورزشی برای استفاده ایجاد کند.
 


آینده فناوری

 

گوگل یکی از پیشگامان پیشرفت های فناوری در جهان است و به عنوان یکی از پرسنل گوگل می تواند اولین کسی باشید که از یک سرویس استفاده کنید.
 


پشتیبانی کارمندان

 

درصورتی که هریک از آنها هنگام کار با مشکلی مواجه شوند تیم پشتیبانی TechStop به صورت 24 ساعته برای رفع آن حضور دارد.
 


سرویس ها

 

کارمندان همه روزه به صورت رایگان با سرویس هایی که مجهز به وای فای هستند به محل کار منتقل می شوند.

قانون 80/20


طبق این قانون هر کارمند می تواند 20 درصد از زمان خود را روی پروژه ای که به او مربوط نمی شود صرف کند.

مرخصی های بیشتر

 

هر یک از کارمندان گوگل می توانند از 3 ماه مرخصی بدون حقوق استفاده کنند.

یکی از کارمندان گوگل در رابطه با این که در این شرکت کار می کند می گوید که ما در گوگل دایما درحال رشد هستیم و از امنیت شغلی و امکانات خود لذت می بریم.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.