معرفی ارزان‌ترین گوشی‌های موبایل


معرفی ارزان‌ترین گوشی‌های موبایل



یکی از بهترین‌ها و باارزش‌ترین گزینه‌های خرید در فهرست ارزان‌ترین گوشی‌های موبایل بدون شک نوکیا 105 است که هم طراحی و ظاهر ساده و مناسبی دارد و هم از امکانات خوبی بهره می‌برد. ابتدای سال 2013 بود که نوکیا با معرفی این مدل ادعا کرد ارزان‌ترین گوشی را با صفحه نمایش رنگی، رادیو FM، شارژ زیاد باتری و تعداد زیادی برنامه تولید کرده است که کیفیت ساخت بالایی دارد.

با اینکه نوکیا 105 از هر نظر خوب است ولی ارزان‌ترین گزینه لیست ما نیست. وودافون 150 یکی دیگر از گوشی‌های ارزان است که به چراغ فلش LED و صفحه نمایش تک‌رنگ مجهز شده است. با این گوشی 15 دلاری می‌توانید به صورت 5

ساعت مداوم صحبت کنید.


Gongkai نام گوشی عجیب و غریب چینی‌هاست که دارای یک پردازنده 260 مگاهرتزی، 8 مگابایت رم، شبکه 4 کاناله GSM، بلوتوث و صفحه نمایش دو رنگ OLED است که با 12 دلار فقط در چین عرضه می‌شود. اما نکته جالب استفاده از حافظه خارجی است که به شما کمک می‌کند تا آهنگ‌های زیادی را گوشی کنید.


باز هم شاید فکر کردید گوشی چینی با 12 دلار ارزانترین محصول باشد؟ ولی در واقع این طور نیست و آلکاتل OneTouch 1010 با قیمت قراردادی T-Mobile برابر با 5 دلار در انگلستان فروش خوبی داشت. این گوشی مجهز به صفحه نمایش رنگی، چراغ LED، باتری با شارژ مکالمه 4 ساعت و حافظه داخلی 3 مگابایتی می‌باشد.


Hop1800 محصول شرکت Hop-On است که قیمتی معادل 10 دلار دارد. در صورتی که یک گوشی خراب را به شرکت تحویل دهید می‌توانید Hop1800 را تنها با پرداخت 5 دلار بخرید. جالب اینکه این گوشی اصلا صفحه نمایش ندارد و تنها امکان تماس صوتی وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.